beauty.

makeup, blog1

makeup, blog2

når det gælder make-up og dufte er jeg helt sikkert en chanel pige. jeg elsker både deres fantastiske dufte, men også deres make-up samt neglelak. jeg foretrækker biotherm når det gælder ansigtscreme – de har de lækreste cremer som er enormt fugtgivende, og derfor kan man også bruge dem efter træning, uden at føles varm  i ansigtet. forleden da jeg var i sverige med min veninde, købte jeg den lækreste lipbalm fra det svenske stor magasin – åhléns. den er virkelig lækker i konsistensen, smager af champagnebrus og så kostede den kun sølle 25 kr. ikke dårligt! min yndlings foundation er helt sikkert mac’s, de efterlader nemlig ikke huden med en klam orange farve, og så kan man få dem i så mange nuancer, at alle kan få en der passer i tonen – fra albinoer til kul sorte! lige for tiden keeper jeg alle mine ting  i min nye pung fra dixie. den er så fin, men samtidig rå, fordi den feminine sløjfe er kombineret med det rå sorte lædder.

Leave a Reply

